Advertisement

שיראל אבוקרט - היא הייתה חיילת מצטיינת, רצתה רק מגב • דודו של יזן, .

הלוויתה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. הלווייתה של סמלת שנייה שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. לוחמת מגב, שיראל אבוקרט זל שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה היום למנוחות (שני) בבית העלמין הצבאי בנתניה, עיר מגוריה. שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל:

לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה למנוחות בבית העלמין בנתניה. Gpfg5wfww 3dgm
Gpfg5wfww 3dgm from images.maariv.co.il
שיראל אבוקרט ויזן פלאח זל, לוחמי מגב שנפלו בקרב עם המחבלים בחדרה, תועדו בתמונה משותפת זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני. מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. בערב (ראשון) חלקה יובל שרוני את חדרה במוצב עם שיראל אבוקרט, הלוחמת שנרצחה אמש בפיגוע בחדרה. אבל גדול במשפחת אבוקרט מנתניה ובמשפחת פלאח מהכפר כיסרא • הדוד של שיראל סיפר: הלווייתה של סמלת שנייה שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. הלוויתה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. חברתה נ' שנפצעה בפיגוע השתתפה בהלוויה.

הלווייתה של סמלת שנייה שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה.

לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה למנוחות בבית העלמין בנתניה. אבל גדול במשפחת אבוקרט מנתניה ובמשפחת פלאח מהכפר כיסרא • הדוד של שיראל סיפר: הלוויתה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט, . היא הייתה חיילת מצטיינת, רצתה רק מגב • דודו של יזן, . אל בית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון בנתניה הגיעו היום (שני) אחר הצהריים אלפי בני אדם כדי ללוות בדרכה האחרונה את שיראל אבוקרט זל (19), . חברתה נ' שנפצעה בפיגוע השתתפה בהלוויה. האבל שלכם הוא האבל של כל עם . אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה. שיראל אבוקרט ויזן פלאח זל, לוחמי מגב שנפלו בקרב עם המחבלים בחדרה, תועדו בתמונה משותפת זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני. שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל: בערב (ראשון) חלקה יובל שרוני את חדרה במוצב עם שיראל אבוקרט, הלוחמת שנרצחה אמש בפיגוע בחדרה.

בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט, . אל בית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון בנתניה הגיעו היום (שני) אחר הצהריים אלפי בני אדם כדי ללוות בדרכה האחרונה את שיראל אבוקרט זל (19), . חברתה נ' שנפצעה בפיגוע השתתפה בהלוויה. שיראל אבוקרט ויזן פלאח זל, לוחמי מגב שנפלו בקרב עם המחבלים בחדרה, תועדו בתמונה משותפת זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני. האבל שלכם הוא האבל של כל עם .

לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. Nby7af1irrivrm
Nby7af1irrivrm from www.now14.co.il
האבל שלכם הוא האבל של כל עם . מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: אבל גדול במשפחת אבוקרט מנתניה ובמשפחת פלאח מהכפר כיסרא • הדוד של שיראל סיפר: שיראל אבוקרט ויזן פלאח זל, לוחמי מגב שנפלו בקרב עם המחבלים בחדרה, תועדו בתמונה משותפת זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני. הלווייתה של סמלת שנייה שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט, . לוחמת מגב, שיראל אבוקרט זל שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה היום למנוחות (שני) בבית העלמין הצבאי בנתניה, עיר מגוריה.

לוחמת מגב, שיראל אבוקרט זל שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה היום למנוחות (שני) בבית העלמין הצבאי בנתניה, עיר מגוריה.

בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט, . הלוויתה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל: מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. אבל גדול במשפחת אבוקרט מנתניה ובמשפחת פלאח מהכפר כיסרא • הדוד של שיראל סיפר: אל בית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון בנתניה הגיעו היום (שני) אחר הצהריים אלפי בני אדם כדי ללוות בדרכה האחרונה את שיראל אבוקרט זל (19), . האבל שלכם הוא האבל של כל עם . לוחמת מגב, שיראל אבוקרט זל שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה היום למנוחות (שני) בבית העלמין הצבאי בנתניה, עיר מגוריה. הלווייתה של סמלת שנייה שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. חברתה נ' שנפצעה בפיגוע השתתפה בהלוויה. שיראל אבוקרט ויזן פלאח זל, לוחמי מגב שנפלו בקרב עם המחבלים בחדרה, תועדו בתמונה משותפת זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני. אלפים השתתפו בהלוויות של יזן פלאח, בן 19 מכסרא סמיע, ושל שיראל אבוקרט, בת 19 מנתניה.

לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה למנוחות בבית העלמין בנתניה. אבל גדול במשפחת אבוקרט מנתניה ובמשפחת פלאח מהכפר כיסרא • הדוד של שיראל סיפר: בערב (ראשון) חלקה יובל שרוני את חדרה במוצב עם שיראל אבוקרט, הלוחמת שנרצחה אמש בפיגוע בחדרה. לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. שיראל אבוקרט ויזן פלאח זל, לוחמי מגב שנפלו בקרב עם המחבלים בחדרה, תועדו בתמונה משותפת זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני.

לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. Mgxc8t3gapysxm
Mgxc8t3gapysxm from img.haarets.co.il
מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל: לוחמת מגב, שיראל אבוקרט זל שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה היום למנוחות (שני) בבית העלמין הצבאי בנתניה, עיר מגוריה. אל בית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון בנתניה הגיעו היום (שני) אחר הצהריים אלפי בני אדם כדי ללוות בדרכה האחרונה את שיראל אבוקרט זל (19), . האבל שלכם הוא האבל של כל עם . לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה למנוחות בבית העלמין בנתניה. אבל גדול במשפחת אבוקרט מנתניה ובמשפחת פלאח מהכפר כיסרא • הדוד של שיראל סיפר: בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט, .

אבל גדול במשפחת אבוקרט מנתניה ובמשפחת פלאח מהכפר כיסרא • הדוד של שיראל סיפר:

חברתה נ' שנפצעה בפיגוע השתתפה בהלוויה. לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. מנהיג העדה הדרוזית טריף ספד לפלאח: לוחמת מגב, שיראל אבוקרט זל שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה היום למנוחות (שני) בבית העלמין הצבאי בנתניה, עיר מגוריה. בערב (ראשון) חלקה יובל שרוני את חדרה במוצב עם שיראל אבוקרט, הלוחמת שנרצחה אמש בפיגוע בחדרה. האבל שלכם הוא האבל של כל עם . לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה הובאה למנוחות בבית העלמין בנתניה. שר המשפטים סער השתתף בהלוויתו של פלאח זל: הלוויתה של שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. היא הייתה חיילת מצטיינת, רצתה רק מגב • דודו של יזן, . הלווייתה של סמלת שנייה שיראל אבוקרט שנרצחה בפיגוע בחדרה. בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול שיראל אבוקרט, . אל בית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון בנתניה הגיעו היום (שני) אחר הצהריים אלפי בני אדם כדי ללוות בדרכה האחרונה את שיראל אבוקרט זל (19), .

שיראל אבוקרט - היא הייתה חיילת מצטיינת, רצתה רק מגב • דודו של יזן, .. האבל שלכם הוא האבל של כל עם . היא הייתה חיילת מצטיינת, רצתה רק מגב • דודו של יזן, . שיראל אבוקרט ויזן פלאח זל, לוחמי מגב שנפלו בקרב עם המחבלים בחדרה, תועדו בתמונה משותפת זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני. לוויותיהם של חיילי מגב שנרצחו בפיגוע הירי בחדרה התקיימו בזה אחר זה. בערב (ראשון) חלקה יובל שרוני את חדרה במוצב עם שיראל אבוקרט, הלוחמת שנרצחה אמש בפיגוע בחדרה.

Posting Komentar

0 Komentar